מדוע כדאי לתת מתנה למפקד?

מערכת שורש  יח חשוון, תשפב  10/24/2021

המפקד הוא חלק מרכזי בקורות חייו של כל חייל ולכן אין להתפלא שרבים רוצים לתת למפקד שלהם מתנה כזו או אחרת...
.......................

מדוע כדאי לתת מתנה למפקד?

יש הרבה דברים המאפיינים את הישראלים אך ספק גדול אם יש דבר שיותר מאפיין אותנו מאשר צה"ל. צבא ההגנה לישראל הוא כור ההיתוך של מדינת ישראל והוא מהווה חלק מרכזי בחייהם של מאות אלפים אשר שירתו בו ומשרתים בו. בצבא יש כל מני חוקים רשמיים ויש גם כל מני חוקים בלתי רשמיים אך לא פחות חשובים שיש להקפיד עליהם.

אחד החוקים הלא רשמיים הברורים ביותר היא העובדה שיש לתת מתנה למפקד שלכם כאשר הוא עוזב את היחידה שלכם. המפקד הוא חלק מרכזי בקורות חייו של כל חייל ולכן אין להתפלא שרבים רוצים לתת למפקד שלהם מתנה כזו או אחרת. כך תראו למפקד שלכם שהוא חשוב לכם וכך תראו לו הערכה על השירות המשותף ולכן מתנה היא חובה בעת עזיבת המפקד.

קונים מתנה למפקדים? אל תקנו את המתנה הזולה ביותר
אם אתם קונים מתנה למפקד אתם חייבים להבטיח כי היא תהיה יפה, מיוחדת, שונה, מקורית ואיכותית. זה אומר שלא כל מתנה תתאים למפקד שלכם ועליכם לשים לב איזה מתנה אתם קונים למפקד שלכם.

כאן המקום לציין שאם אתם רוצים לקנות מתנה יפה ואיכותית לא כדאי לכם לקנות את המתנה הזולה ביותר שיש. עליכם להבין כי מתנה זולה היא מתנה שתקלקל מהר מאוד ולמעשה תגרום לעוגמת נפש למפקד במקום לשמח אותו. עליכם להבין שאם המפקד או כל מקבל מתנה אחר יתאכזבו מהמתנה שלכם הדבר יגרום לצער אצלכם ולכן אם אתם רוצים להרגיש טוב אל תקנו את המתנה הזולה בשוק.

מדוע כדאי לקנות מתנות רק באתרים ישראליים?
אז איך נבטיח כי נקנה מתנה למפקד שלא תהיה גרועה ותקלקל מהר מאוד?אם כן אתם צריכים להבין שיש משמעות לשאלה איפה אתם קונים את המתנה. בעידן האינטרנט יש הרבה מאוד מקומות ברמה נמוכה בעיקר אתרים מחו"ל.

אם אתם רוצים לקנות מתנה איכותית למפקד שלכם כדאי לכם לקנות לו מתנה באתר ישראלי. עליכם להבין כי אתר ישראלי יהיה הרבה יותר מחויב ללקוח הישראלי ולא יעז למכור מתנה גרועה. לעומת זאת אתר מחו"ל לא סופר את הלקוחות הישראלים ולא אכפת לו מהתדמית שלו בישראל ולכן לא תהיה לו בעיה למכור סחורה גרועה ועל כך אתם חייבים לחשוב לפני קניית המתנה.

האם לתת את המתנה למפקד בהפתעה או לספר לו מה קנינו?
נאמר כי אנו קונים מתנה למפקד ארנק לגבר, עולה השאלה האם לספר לו מראש מה קנינו או להסתיר זאת ממנו ותת לו הפתעה? אם כן אנו חייבים לציין כי הדבר תלוי לחלוטין ברצונות שלכם ואפשר לומר ללא חשש כי זה בסדר לתת הפתעה למפקד וזה בסדר לא לתת הפתעה הכול בהתאם לרצונות שלכם ולטיב היחסים שלכם עם המפקד שלכם.